Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Βραβείο , μουσική 29, music 29, Θανάσης Βέγγος, Βραβεία 2008

Το μπλογκ:   στο μικρόκοσμο της τάξης μας... μου έδωσε αυτό το βραβείο...

Ευχαριστώ πάρα πολύ την φίλη maranda ... για την τιμή που μου έκανε... 
λόγω του ότι γεμίζει το μπλογκ μου "χρώματα και μουσική τις μέρες μας"!!! Ευχαριστώ!! 

Τώρα θα πρέπει να δώσω το βραβείο σε 5 μπλογκς... 
πράγμα δύσκολο... 

Θανάσης Βέγγος , βραβεία 2008... 
Έτσι και εγώ... ευχαριστώ πολύ... είστε πολύ καλοί!! 


Οπότε... σας αφήνω να το πάρετε εσείς... όσα μπλογκ και καλοί μου μπλογκόφιλοι επιθυμείτε.... 

όλοι αξίζουμε ένα βραβείο... στην όμορφη μπλογκογειτονιά!!!! 



6 σχόλια:

αγκαθι είπε...

Αξέχαστος Θανάσης... ένας Θανάσης για όλους... ο δικός μας Θανάσης... κι εύχομαι να ΄χουμε κρυμμένο ένα Θανάση μέσα μας!
Γλυκιά καλημέρα!
Φιλιά!:)

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ναι... συμφωνώ... βρηκα το καλύτερο!!!...
νάσαι καλά! καλημέρα και μάκια!!

Fanypap είπε...

Παρασκευούλα μου ευχαριστώ !! Θα το πάρω με χαρά μου!!!Καλό βράδυ!!φιλάκια.

Phivos Nicolaides είπε...

Πολύ ωραία!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

να το πάρεις Φανή μου... με μεγάλη μου χαρά να στο δώσω!!!!!
πολλά φιλιά... !! καληνύχτα!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

έτσι είναι Phivos Nicolaides, κάθε βραβείο έχει και την χαρά του!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...