Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Αφιερωμένο σε όλους τους φίλους μου!!!! Σας ευχαριστώ... Χάρτινο το φεγγαράκι... για σας από μένα!!!!

Xάρτινο το φεγγαράκι...

με την φωνή μου!!!! αυτοπροσώπως!!!!


Χάρτινο το φεγγαράκι
με την φωνή της "Παρασκευής"

Για ...... 


Αφιερωμένο σε όλους τους φίλους μου...
Σε αυτούς που με πιστεύουνε... 


και σε αυτούς  που δεν με πιστεύουνε...


Σας ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σας!!!


"Παρασκευή"

Ψεύτικη η ακρογιαλιά!!! 

Αν με πίστευες λιγάκι... θάσαν όλα αληθινά!!! 



28 σχόλια:

Leviathan είπε...

Σου τα είπα κι αλλου :) εμείς σε ευχαριστούμε :) να σαι καλα!!!!! Πολλα φιλια και καλο μεσημέρι!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Leviathan... ευχαριστώ.. τα άκουσα και αλλού!!!
Ευχαριστώ για την φιλία σου...

Καλό μεσημέρι...

Νάσαι καλά!!!!

Phivos Nicolaides είπε...

Υπέροχη επιλογή!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Αγαπητέ Phivos, χαίρομαι που σου αρέσει και εγκρίνεις...
εμπιστεύομαι το καλό σου γούστο!!!

Είναι αφιερωμένο και σε σένα καλέ μου φίλε...
με όλη μου την φιλία!!!

Γυναίκα είπε...

!!!!!

σε ευχαριστώ!!!!

να είσαι πάντα καλά.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Eγώ ευχαριστώ... για την φιλία σου εδώ στο μπλογκ...

Και συ, ό,τι καλύτερο σου εύχομαι!!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Άσχετα με το που με κατατάσεις, μ' άρεσε αφάνταστα! Η κατάλληλη λέξη με "συγκίνησε" αφάνταστα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τρυφερή μας ψυχούλα, τούτο ήταν το πιο σπάνιο, ιδιαίτερο, χαρισματικό και υπεροχο δώρο
Σ ἘΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Δια Βίου Ανέλιξη ΚοινΣΕπ είπε...

πολυ ωραία φωή ... ταλέντο ... και δε σου φαίνεται στη φώτο ... χαχαχα

Ελένη Φλογερά είπε...

Παρασκευή υπέροχο! Σε ευχαριστούμε για την αφιέρωση!
Φιλάκια!

Μαρία Νικολάου είπε...

Πολύ ωραία καλή μου!
Καλό βράδυ!

Unknown είπε...

Υπέροχο και πολύ συγκινητικό :)

maranda είπε...

Τι ωραίο μουσικό δωράκι!
Τώρα σε πιστεύω ...ότι είσαι μουσικός!:)

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Χαίρομαι πολύ... που σε συγκίνησε...

Έγινε μέσα από μεγάλη φόρτιση όλων αυτών των τελευταίων ημερών στο φεις.......

Ήταν λίγο άσχημα τα πράγματα!!! Πολύ λίγο όμως!!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Φιλιαααααααααα

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Αγαπητό μου ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ.. πόσο χαίρομαι που το βλέπετε έτσι αυτό το βίντεο....

Εγώ σας ευχαριστώ.. όπως ευχαριστώ και όλους τους φίλους μου..
σας ευχαριστώ!!!
Εις το επανιδείν!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Ευχαριστώ...
αλλά μην το λες για την φώτο!!! Η Τζούλυ Άντριους τραγουδάει υπέροχα!!!

Χαχαχαχα... αλλά ... ίσως και να μην μου φαίνεται!!!! χαχαχαχαχα...

Δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα γι'αυτήν την φώτο!!! χαχαχαχα

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Ελένη μου, πολύ χαίρομαι που σας άρεσε...

Σας το χαρίζω με όλη μου την αγάπη!!!

Εις το επανιδείν!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Κουεεν μου καλή...

χαίρομαι που σε συγκίνησε....

Η φόρτιση ήταν μεγάλη... και έπρεπε κάπου να ξεσπάσει...

Ευτυχώς... ξέσπασε σε μουσικούς τόνους!!!!! χαχαχαχα...

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Χα... το άκουσα και αυτό...
θα σου στείλω καποια στιγμή τα πτυχία μου!!!!
Για επιβεβαίωση!!! Χα...

Χαίρομαι που σου άρεσε .. το δωράκι...

Είναι με πολύ αγάπη καμωμένο!!! Και για σένα, ιδιαιτέρως, καλή μου συνάδελφε!!!

Χαίρομαι που ΤΩΡΑ με πιστεύεις!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

καλή μου Μαρία Νι....
χαίρομαι που σου άρεσε...

Καλό βράδυ!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Καλή μου Ρίκη, κρητικιά μου εσύ!!

Φιλιά και από μένα...

Ελπίζω να ξαναβρεθούμε!!!

Με κάνεις και αισθάνομαι πολύ τυχερή!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Eσύ είσαι στους πρώτους... βέβαια...
δεν τίθεται θέμα!!!

fotolabida maria είπε...

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΓΛΥΚΟ!!!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!!
ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΑ!!!!!!
ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Καλημέρα καλό μήνα..
Χαίρομαι που σου άρεσε το δώρο μου!!!
Είναι καμωμένο με πολύ αγάπη!!!

Να είσαι καλά!!

Fanypap είπε...

ΥΠΈΡΟΧΗ ΦΩΝΉ!!! ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΡΑΓΟΎΔΙ!! Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκούλα Παρασκευούλα μου!! Πως μου ξέφυγε τόσο καιρό;;!! Θα περνάω να το ακούω κάθε τόσο!!Καταπληκτική απόδοση!! Καλές γιορτές γλυκούλα μου, να περάσετε υπέροχα!! φιλάκια πολλά!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Φανή , καλή μου... τι να πρωτοπρολάβεις να δεις!!!
ευχαριστώ που είσαι εδώ!! την αγάπη μου!!! καλό Πάσχα!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ... τώρα είδα ότι δεν απάντησα ΣΕ ΟΛΟΥΣ όπως θα έπρεπε!!!
ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ όμως... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!
μακια στις φίλες μου!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...